星期四, 9月 20, 2007

Live from Emirates Stadium

從我Hall行到兵工廠廠址Highbury & Islington 大概是30分鐘 (對,是行。所謂步行範圍在倫敦必須重新定義,呢段路搭的士的話我肯定30鎊都冇找)。今日專程走過來碰碰運氣,卻被我買到即日的歐聯飛,實在喜出望外。

不過老實講,我都係鍾意在高貝利年代的兵工廠。來遲了一年,高貝利拆了,亨利王子亦走了,剩下的只有呢枝由高貝利搬過來新球場的砲台,真是槍手仍舊,人面全非。

莫傑,你來的話請早一點通知我,利記那間細球會好似冇得網上訂飛,要早幾個月打電話去買,麻麻煩煩的。呢到通常都會有D飛留在即場發售,你想即場碰運的話也可,但你自己去碰好了,別找我陪你坐成2個鐘頭火車上去。

1 Comments:

Blogger mokit said...

你去了高貝利一次,指點一下d後生,今年就冠軍了,真是佩服。

12:03 上午

 

發佈留言

<< Home